איזה דמות את/ה משירה ונסיכות הכוח?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה כוח את/ה מעדיף/ה?
ליצור רובוטים
ליצור צמחים
בלי כוח
להשתגר
לירות חצים מהר
להיות שירה
2
את/ה טוב/ה או רע/ה?
טוב/ה בערך
טוב/ה
לפעמים טוב/ה ולפעמים רע/ה
כמעת הכי טוב/ה
רע/ה
די טוב/ה
3
אני מחובר/ת לאחד היסודות: מים אדמה אש אויר?
לא
לא
לא
לא
כן
לא
4
מה הרגע שאת/ה הכי לא אוהב/ת בסדרה?
כשהשבט ניסה להרוס את יערות הלוחשים
שבוו היה אסיר באזור האימה
כשלורד פריים הישתלת על שירה
כשלרובוטים של אנטרפטה היה בעיה
שהקסם של גלימר לא עבד
כשאדורה עזבה את קטרה
5
איזה דמות אתם הכי אוהבים מהסדרה?
בוו
אדורה
פרפיומה
אנטרפטה
גלימר
קטרה
6
איזה קטע אתם הכי אוהבים בסדרה?
שאדורה מגלה את החרב
שיערות הלוחשים כבר לא היו קפואים
שקטרה הופכת לטובה
שגלימר נהיתה מלכה
את הסוף
שאנטרפטה מוצאת את אמילי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי