איזה חבר אתה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה נושא שיחה אתה הכי אוהב?
אני לא אוהב לדבר זה לא ברור?
פוליטיקה, לימודים, ועל החיים
זה נחמד לדבר עם חברים וזה
אם זה נושא מעניין אז זה נחמד אבל אם זה לא מעניין אז אולי נעשה משהו אחר אבל מצד שני עד שמדברים חבל
מה זה משנא העיקר זה כייף?
כל נושא זה בפני עצמו
בדיחות, לרדת על חברים או סתם לצחקק
2
אתה אוהב להפגש עם חברים?
אם נפגשים אני אבוא ואם לא לא
אם אני צריך להתאוורר אז סבבה אבל אם לא אז לא אבל אולי כן כי זה כייף
אני מעדיף ללמוד מתמטיקה
ברורררר בכייף שלי
בשביל האיורור
למה להפגש סתם משעמם מה אני אעשה איתם
אם חייבב סתם סתם נהנה מכל רגע
3
אתה אוהב את חברים שלך?
חייב לענות על השאלה הזאת? זה תלוי מי וגם מתי ומה הוא עשה לי אתמול והיום ואההה...
מה הם חמודים? טוב לי איתם
כן אוהב או לא לא אוהב
לא
אפשר להנות עם כל אחד, אבל ברוררר
כן, חברים זה מצוין, אפשר לרדת עליהם, להתחיל איתם, לריב לפרק, חחחח
הם לא באמת חברים שלי, אנחנו פשוט בונים מערכת יחסים תקינה
4
איך תפתיעה את החברים ביומולדת?
ארשום להם ברכה על הערך שלהם ומה שמאפיין אותם
אעטוף אבנים וירקות והקשט אותם באריזה! יואו זה יהיה קטעים חחחח
למה צריך להפתיע אותם? הם לא הפתיעו אותי אף פעם
רשום לי תאריכים מסודרים, אקנה לכולם באותו מחיר, שכולם יהיו מרוצים
אני לא יודע, בוא נבדוק כמה כסף יש, ומה התאריך שלהם?, ואולי הם לא יאהבו מה שעשיתי?, נתיעץ אם החבר הכי טוב נראלי
אני אקנה להם כל מה שיבקשו! [כל עוד אוכל לעמוד בזה]
אני אשכח מהיומולדת ובאותו יום אסדר משהו מגניב
5
אתה חבר טוב?
משתדל
כן! אני אוהב את כולם!
אני מתנהג טוב
לא
סבבה, כולנו חברים וזה
אחלה מה ברור
אני חבר טוב? יש מצב כאילו משתדלים לפעמים לא מצליח אבל כן
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי