מי אתה מבנות ווינקס
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם היית בים ובנות טריקס היו הורסות לך את החופשה, מה היית עושה להם?
לא היית מתייחסת ומצטלמת בים
הייתי נלחמת ועושה את העבודה שלי
אבקש מחברות שלי שיעזרו לי
הייתי מזמנת גל וויליום
הייתי נותנת לצמח שיציע להם קרב
היית מחשבת אם כדי בכלל להילחם
הייתי קופצת לים ומזמנת גל שיציף אותם
2
הפיקסיות כמעט מתות, מה היית עושה?
הייתי נותנת להם מעץ החיים של הפיקסיות
הייתי מצילה אותם עם כדור פלזמה
הייתי משמיעה להן מוזיקה קסומה והם היו מתעוררות
הייתי בקריבה את החיים שלי בשבילם
הייתי בוכה
הייתי קוראת לדפני ומצילה את כולם
מגינה עליהם בכל מצב ומצילה אותם
3
אם היו משתלטים על יום ההולדת שלך מה היית עושה?
הייתי נלחמת בו ובסוף משלימה איתו
הייתי ממש מתרגזת ופותחת בקרב עד שהוא לומד את הלקח
הייתי עושה איתו קרב של שעה בדיוק
הייתי קולעת אותו בספרה של מספרים
הייתי מנסה לדבר ולהגיע להבנה
הייתי שמה שיר מהפנט ואומרת לו לצאת משם
הייתי מישבת את זה בתחרות
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי