האם אתה טוב במיינקראפט?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה בקרב בנייה מול החברים שלך, מבקשים ממך לבנות איזה בית שבא לך. מה אתה בונה?
בית קלול, שיהיה כמה שיותר מהיר, וקל.
אני בונה עם קירות ומדרגות.
אני בונה בית יחסית גדול, 2 קומות, מרפסת, משהו לא מוגזם יותר מידי.
אחוזה של 9 קומות, כולל מלא רהיטים, קומה סודית עם רדסטון, ומעלית.
2
אתה רואה מתקפה של קריפרים. מה תעשה כדי להרוג את כולם?
מרביץ להם עם החרב כדי להרוג אותם.
גורם להם להתפוצץ אחד על השני.
יורה בהם.
יורה עליהם עם הבו שלי מרחוק כדי שלא ייתפוצצו עלי.
3
מהי השיטה שלך לPVP ב1.8?
מרביץ עם כמה שיותר קליקים בשניה עם העכבר.
לירות בהם.
מתקמפר לשחקנים וכשהם באים לתקוף אותם.
להשיג את הנשק הכי טוב.
4
מהי השיטה שלך לPVP ב1.16?
להרביץ עם מלא קליקים.
לחכות קצת זמן כדי להרביץ שוב.
לירות בהם.
לחכות קצת זמן כדי להרביץ שוב. (זה כבר היה)
5
ממי אתה לומד לשחק מיינקראפט?
ממקריטה וכולם.
מדרים וטקנובלייד
מזיגי, כי הוא מטורף בפורטנייט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מהחבר שלי שלומציק, הוא לימד אותי את הדבר הראשון שעושים במיינקראפט.
6
מהו הבלוק הכי יפה לדעתך במיינקראפט?
בלוק אמרלד, כי הוא ירוק, ואני ממש אוהב את הסימנים שיש עליו.
דיימונד בלוק, כי הוא כזה מגניב, והצבע האהוב עלי הוא כחול.
דרט, הוא יפההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מתכת, היא הכי חזקה בפורטנייט.
7
איך היה השאלון?
היה פצצה.
היה קשה לעזוב את פורטנייט ולעבור למיינקראפט.
היה כיף.
היה TNT!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי