האם אני אח או אחות טוב/ה ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
עם קיבלת ממתק אתה חולק אותו עם אחים שלך?
לפעמים כן לפעמים לו
אין מצב שלי זה שלי
אני זולל מחוץ לדלת הכניסה
ברור לפעמים אני נותן להם הכל
2
האם אתה רב עם אחים שלך?
לפעמים
עם הוא נוגע בי אני נותן לו בעיטה וסטירה
אף פעם לא
אני אף פעם לא בבית ומיבחנתי אחים הם אדם זר
3
באלך עוד אח או אחות?
עם מביאים עוד אח אני בורח מהבית
בחיים לא אני גם רוצה להעיף אח אחד מהחלון
מספיק לי האחים שיש לי
בטח באלי עוד ארבעה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי