מי אתה מהאח הגדול 3 ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את מי אתה הכי אוהב מהבנים?
את מאור
ליהיא
את עתי החתיכי שליי
ליאם
שירן
את עמיר
פרידה
את אלעד הגמדוןן חח !
הילה
נופר
את יגאל
דנה
את יוסף
סיון
את ג'קי
2
את מי אתה הכ אוהב מהבנות?
ג'קי
אלעד
עתי
את דנה
יוסף
מאור
יגאל
את שירן ואחותה החמודות והממהמוות
את סיון אברהמי החכמה מוני
עמיר
את ליהיא!
את נופר היא הכי חמודה !
את הילה
את פרידה !
את ליאם
3
האם היה לך פעם חבר?
קצת..
הרבה התחילו איתי אבל לא הסכמתי
לא, אף אחד לא אוהב אותי
לא
כן
כן הרבה
הרבה ניסו ...
לא כל כך
לא איכס...
לא ממש
לא
לאאא
כן הרבה מאודדד
הרבה מאודד
ממש טיפה איזה 1 1וחצי חח
4
האם הייתה לך פעם חברה ?
לאאא
ממש טיפה איזה 1 וחצי חח
לא כל כך
כן
לא,אף אחת לא אוהבת אותי
לא ממש
כן הרבה מאודד
הרבה ניסו...
הרבה מאודד
קצת..
כן הרבה
לא איכס...
לא
הרבה התחילו איתי אבל לא הסכמתי
לא
5
בחר משפט; ]
התחת שלנו במים!
מאמי מה קורה מותק?
חולה עלייך אני פשוט חולה חולה
היושש..ביושש..
אבל מה עשיתי ??
דיי אבל דיי כבר אוףף אי אפשר ככה
עזבי אותה הכל יסתדר נשמתיי
אני עצבני עזבו אותי
זה לא יעזור לך
חחחח
האממ...שש....מדיטציה
דפוק לה בראש
לה לה לה ...{שיר}
ששש...
אוהב אותך
6
ומסורת זו מסורת איך היה החידון??אבל את האמת !
ששש...
ביייייי
די טוב אבל לא מספיק טוב
לא משהו..
גרועע
חמוד מאוד
אחלה
ששש.. הוא היה בסדר גמור
הוא היה מאוד מאוד טוב
חידון ממש ממש ממש טוב
פי3וץץ
מצויןןן
דייי עזבו אותיי
התחת שליי במים עכשיו אחרי החידון המעלף הזהה
הוא היה מאוד מתוחכם וחכם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי