מי אתה מויקטוריוס?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה אוהב לעשות?
אני אוהב לשיר, לנגן כל מני דברים...
לשיר, הכל בזכות אחותי..
אני אוהבת לשירררר!!!!! אייייי
לבלות עם החבר הכי טוב שלי (הוא לא בובה).
לשתות חלב קוקוס, גם ללמד ילדים.
אני אוהב לבלות עם החברים שלי (וגם עם החברה שלי).
אני אוהבת לשיר. פעם אחת אח שלי....
אני לא צריך/ה לענות לך!!
2
כמה חברים יש לך?
אני לא אתנגד לעוד חברים, אולי חברים שלא מכירים אותי...
אני לא צריך עוד
יש לי מלא חברים!! כולם סוגדים לי..
יש לי מספיק חברים.
לא פחות מדי ולא יותר מדי.. אבל עם חברה כמו שלי......
הרבה...
יש לי הרבה חברים, אבל לא יותר מדי.
אני לא זקוקה לחברים!!! אני צריכה רק את החבר שלי!!
3
אם היו עושים אליך תוכנית טלוויזיה, מי היה משחק אותך?
לא משנה לי, אבל אם הייתי צריכה לבחור הייתי בוחרת בויקטוריה ג'סטיס
ברור שאני!!! אני מושלמת....
לאון תומס
מממ... זה יהיה מעניין
באמת יעשו אלי סרט????!!!!!!!!
אריאנה גרנדה...
אממממ... אריק לאנג
אוון ג'וגיה
4
לסיום, איך השאלון היה?
רגיל. תן יותר רגש במשפט!
אה... היה יכול להיות יותר טוב
בסדר
טוב
טוב מאוד פלוס! רוצה לצאת איתי??
גרוע!! אפשר ללכת???
היה סבבה
טוב
5
ביי
ביי. תצאי איתי!!
סוף סוף סיימת!!!!
ביי - ביי
ביי, היה כיף..
ביי! או, חלב קוקוס.. יאמי!
באיייי
ביי
להתראות
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי