האם את/ה אוהב/ת חופש גדול
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
שהיתחיל החופש הירגשת:
שמחה
באסה
רגיל
שמחה גדולה
2
אתם מעדפים ש:
שיאריכו את החופש הרבה
שישאירו אותו כמו שהוא
שיקצרו ת החופש
שיאריכו את החופש קצת
3
מתי אתם קמים בחופש?
6 בבוקר
9-12
12-3
אני בכלל קם בערב
4
איך תרגישו שיגמר החופש?
שמחה כי אני הולך ללמוד שוב
באסה כי החופש נגמר
שמחה כי אני אראה את כל החברים שלי ועצב כי חוזרים שוב ללמוד והחופש נגמר
שמחה כי אני הולך לראות את כל החברים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי