האם את/ה אוהב/ת חופש גדול
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
שהיתחיל החופש הירגשת:
רגיל
שמחה גדולה
שמחה
באסה
2
אתם מעדפים ש:
שישאירו אותו כמו שהוא
שיאריכו את החופש קצת
שיקצרו ת החופש
שיאריכו את החופש הרבה
3
מתי אתם קמים בחופש?
אני בכלל קם בערב
12-3
6 בבוקר
9-12
4
איך תרגישו שיגמר החופש?
שמחה כי אני הולך לראות את כל החברים
שמחה כי אני הולך ללמוד שוב
שמחה כי אני אראה את כל החברים שלי ועצב כי חוזרים שוב ללמוד והחופש נגמר
באסה כי החופש נגמר
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי