איזה סטייל את? לבנות בלבדדד!!!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה הצבע האהוב עלייך?
שחור ולבן/אדום
ציבעוני/ כחול קהה
ורוד/טורקיז/סגול/צהוב
2
איזה מוזיקה את אוהבת?
רוק/ראפ
מה שיש אני שומעת.
פופ/ אני אוהבת הכל
3
איזה סוג בגדים את אוהבת?
מה שיש ויפה אני אוהבת. מעדיפה בגדים מודרניים ומגניבים.
צבעים שחורים, גינס וחולצות בייסיק
בגדים חמודים, עדינים,בצבעים עדינים, חולצות גם צמודות וגם בייסיק
4
מה את אוהבת לקנות?
פנקסים ועטים חמודים, בגדים יפים, חומרי יצירה
בגדים, ודברים שחורים ובטחלס אוהבת להסתכל על דברים שאוהבת ולקנות.
אני אוהבת לקנות מה שיש ואת הטעם שלי.
5
את אוהבת ללמוד?"
כן, בתחילת השנה. והכי כיף זה הקניות חזרה ללימודים ולכתוב עם העטים בשיעורים על המחברות ו.. וואו
לא ממש זה בסדר כזה
חצי חצי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי