האם אתה אוהב הארי פוטר? (כמובן שיכול להיות שזה לא יהייה מדוייק)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה ציפית לפני קריאת הספר?
הארי פוטר? קצת נשמע מפחיד, לפי מה ששמעתי..
אני לא כל כך אוהב ספרים, אבל מעניין על מה הספר הזה מדובר
אני בכלל לא אוהב לקרוא ספרים, וכפי שראיתי, הארי פוטר הוא ספר עבה מאוד!
בסדר, אבל לא קראתי בחיים שלי ספרים כאלו
מתוח, מתרגש לפתוח ספר חדש!
וואלה, מעניין
2
מה הרגשת אחרי שקראת את הספר?
המילים פשוט עוברות לי, אני לא שם לב למה שקורה בספר
לא כל כך הבנתי מה שכתוב שם
מותח, מצחיק, מעניין!
מותח, לא אהבתי כל כך את העלילה, אבל מותח
אמממ, נראה לי מותח (כך כולם אומרים)
משעמם, זה לגילי בכלל?
3
אם הייה ספר שהייתם רוצים במקום הארי פוטר, איזה הייתם רוצים?
הספר שאני קורא עכשיו
ראיתי רק את הסרט
אין ספר כזה!
אממ, חיות הפלא והיכן למצוא אותם?
לא משנה! רק תנו!
אה, לא שמתי לב לפרטים הקטנים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי