למה הכי כדאי לכם להתחפש בפורים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה הצבעים המועדפים עליכם?
שחור ולבן
צבעוני
צבעים בהירים ופסטלים
צבעים חזקים ( כמו צבעי היסוד )
2
מה בעניין דמויות מצוירות?
דמויות אנימה
לא אוהב
חדי קרן!
בובספוג, מיקי מאוס ועוד...
3
מה בעניין הנראות של התחפושת?
כמה שיותר מוגזם
עדין ויפה
רק לא חצאית או משהו
שיהיה מגניב
4
רוצים להוסיף משהו לתחפושת?
חרב!
לא אוהבים יותר מדי...
ממתקים!!!!!!
שרביט או כנפיים חמודות
5
מה בעניין ספורט?
לחימה
ממששששש לאאא
לא....
ריקוד!
6
נוצץ או רגיל?
פחחח לא
קצת נצנצים וזהו!
בכלל לא
הכי נוצץ שיש
7
חושבים שתמצאו תחפושת?
כן אבל שתהיה חמודה
כן
בטוחים!
מקווים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי