האם אתה ציני?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם קוטלים אותך,מה תעשה?
אממ אנסה לעקוץ בחזרה,לא בטוח שאצליח לכן אומר את הדברים בשקט
אצחק מהבדיחה שלו-כן אני יודע שזה לצחוק על עצמי,אבל מודעות עצמית זה דבר חשוב!
שום דבר-אשתוק או אעביר נושא באלגנטיות.
לא אגיד כלום כדי לא לפגוע בחבר שלי
אדפוק לו עקיצה לפנים,אגרום לו לצאת מושפל,כזה אני-יורד עלי? אתה תשלם^^
2
אם יורדים עליך ואין לך מה להגיד,מה תעשה?
אממ אגכך ביני לבין עצמי...
מעביר נושא:)
אצחק על עצמי,שוב...
מסתכל עליו במבט של: "לא מצחיק,תשתפר להבא" (בכל זאת,אין לי מה להגיד)
מה אני כבר יכול לעשות?אין לי מה להגיד פשוט אתעלם.
3
האם אתה חושב שלהיות ציני זה הכרחי,שבאמת מוסיף?
כן,זה סבבה.
אממ כן,במידה מסוימת כן.
לדעתי פחות,זה פשוט יכול לפגוע בהמון ילדים.
כן,לגמרי כן,לא חושב שיכול להיות דיון סוער ופיקנטי בלי איזה אחד ציני שישבור את הרצינות.
אני חושב שזה די בסדר,אבל יש כאלה שמגזימים,תלוי למי אומרים-לחבר שאתה יודע שיזרום ויצחק איתך,או לאחד שיפגע ממך? הכל בעיני המתבונן מה שנקרא...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי