האם אתה ציני?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם קוטלים אותך,מה תעשה?
אדפוק לו עקיצה לפנים,אגרום לו לצאת מושפל,כזה אני-יורד עלי? אתה תשלם^^
לא אגיד כלום כדי לא לפגוע בחבר שלי
אממ אנסה לעקוץ בחזרה,לא בטוח שאצליח לכן אומר את הדברים בשקט
אצחק מהבדיחה שלו-כן אני יודע שזה לצחוק על עצמי,אבל מודעות עצמית זה דבר חשוב!
שום דבר-אשתוק או אעביר נושא באלגנטיות.
2
אם יורדים עליך ואין לך מה להגיד,מה תעשה?
מה אני כבר יכול לעשות?אין לי מה להגיד פשוט אתעלם.
אצחק על עצמי,שוב...
מעביר נושא:)
מסתכל עליו במבט של: "לא מצחיק,תשתפר להבא" (בכל זאת,אין לי מה להגיד)
אממ אגכך ביני לבין עצמי...
3
האם אתה חושב שלהיות ציני זה הכרחי,שבאמת מוסיף?
כן,לגמרי כן,לא חושב שיכול להיות דיון סוער ופיקנטי בלי איזה אחד ציני שישבור את הרצינות.
לדעתי פחות,זה פשוט יכול לפגוע בהמון ילדים.
אני חושב שזה די בסדר,אבל יש כאלה שמגזימים,תלוי למי אומרים-לחבר שאתה יודע שיזרום ויצחק איתך,או לאחד שיפגע ממך? הכל בעיני המתבונן מה שנקרא...
אממ כן,במידה מסוימת כן.
כן,זה סבבה.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי