האם אתה בן זוג טוב או בן זוג שחושב רק על עצמו? (לבנים בלבד)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם החברים שלך מציעים לך לראות אצלהם משחק ספורט שמשודר עכשיו בטלוויזיה אבל הבת זוג שלך רוצה דייט מה תהיה תגובתך?
אבקש מהבת זוג שלי לדחות את הדייט ליום אחר
אני אסכים מבלי לחשוב פעמיים להיות אצל החבר'ה גם אם זה יסבך את המערכת יחסים שלנו
אני מצטער חבר'ה אני לא יכול קבעתי בילויים עם הבת זוג שלי ואכפת לי יותר מהמצב המשפחתי
2
במידה ובאמצע המריבה היא צורחת עליך ''עברת את הגבול'' או משהו כזה ואז יוצאת מהבית בסערה מה תעשה?
אני אפרד ממנה ואחפש לי בחורה אחרת
אני אתחיל לבגוד בה מאחורי הגב או שאשלח לה הודעת שנאה
אקנה לה בחנות משהו מפצה כמו שהיא אוהבת וכשהיא תחזור הביתה אקח אותה למחרת למקום רומנטי שיפתיע אותה בתור פיצוי
3
במידה שיש שתי בנות שרבות עליך אחת במקרה בת זוגך והשנייה חברה טובה שלך לעבודה/בית ספר במי תבחר?
ברור שבבת זוג שלי היא מקום מספר אחת בארץ
כנראה שאתן לחברתי לעבודה לישון אצלי לכמה ימים
מבלי לחשוב פעמיים אבגוד בה מול העיניים ואבלה עם החברה לעבודה/ביה''ס הרבה
4
האם אתה מהאלה שמחליפים כל הזמן בנות זוג?
ממש לא הבת זוג שלי היא הנפש התאומה שלי ומי שפוגע בה אני אראה לו מזה
אולי רק פעם בכמה זמן
מבלי לחשוב פעמיים אני והחבורה שלי תמיד עושים את זה
5
מה תעשה בשביל להרשים את הבחורה שאתה מתאהב בה?
אוף אני ביישן לרוע המזל כרגיל ישבר לי הלב
לא אשחרר ממנה בכלל גם אם היא תבקש ממני חופש
אני אעשה בשבילה הכל: אשלח לה בוואטספ שירים שהיא אוהבת, אביא לה מתנות לכבוד יום הולדת או ההתיידדות שבינינו, אתיישב לידה הרבה וכל יום אשלח לה הודעות
6
כשקרוב/ת משפחה של בת הזוג שלך/הקראש שלך נפטר/ה מה תהייה תגובתך
תהייה לי תשובה לא מספקת של ''אוקיי'' או משהו כזה
אגיד לה שאני משתתף בצערך ואנחם אותה בין אם אנחנו נפגשים לבין אם זה מהצד
אתעלם מזה ואחפור לה הרבה בהודעות כאילו כלום לא קרה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי