איזה נבל של מארוול אתה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מי הגיבור שאתה נלחם נגדו?
אני רק רוצה את מה ששלי כדי להשמיד את אסגרד
סססספיידרמן
האנושות
הנוקמים
קפטן אמריקה
האחים הקטנים הנג'סים שלי
הבן שלי וחבריו
חצי מהיקום
2
מה המניע שלך?
אני סתם מרושע
אני לא שולט בעצמי שאני מפלצת
אני רוצה מה ששלי כחוק
אני רוצה נקמה באודין
רצון לשלטון הנאצי
נקמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא יודע על מה אתם מדברים אני בכלל טוב
טיהור האנושות
3
מה עשית כדי להביס את אוייבך?
הפכתי לעצמי ענקי ונלחמתי נגד פאקמן
גרמתי להם להשמיד את עצמם
שום דבר במכוון
ניסיתי להשמידם
נקשתי באצבעות
תקפתי
ניסיתי להפיל מטאור
שברתי את הפטיש של אחי
4
ציטוט שלך:
מייה הא הא הא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"אני בלתי יאומן"
"אני אהבתי את אמא שלך פיטר! הדבר הכי קשה שעשיתי היה להכניס לה את הגידול למוח"
"הייל הידרה"
ביפ ביפ בופ
"למען אסגרד"
"אימפריה שנפלה בידי אויביה יכולה לקום מחדש אבל אימפריה שנפלה מבפנים זה מוות"
קררררררררררררררההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי