איזה שומר גלקסיה אתה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם יש מישהו/מישהי שאת/ה מאוהב/ת בו/בה
לא אבל אני יותר אוהב אנשים חדשים שמצטרפים לצוות
כן בגאמורה
לצערי אין אף אחת שאני מאוהב בה
לא אבל אני אוהבת את אחותי כמו שהיא
כן בפיטר קוויל
i am groot
כן בדראקס
כן במאנטיס
לא אבל גידלתי את פיטר קוויל בעצמי
2
האם ישר הצטרפת לצוות
לא הייתי פעם נוקם ומלך אסגארד אבל החלטתי להצטרף לשומרי הגלקסיה והכרזתי על וואלקרי כאל מלכת אסגארד החדשה
כן ולפני זה עבדתי לבד עם גרוט בתו ציידי ראשיים
לא הייתי בכנופייה של הבוזזים אבל בהמשך הצטרפתי לחבורה
כן וסטאר לורד מקבל אותי למרות שאני בתו של החייזר הכי מרושע
כן אני הקמתי את החבורה ומנהיג ממש טוב
כן ברחתי עם הרביעייה הראשונים מהכלא
כן ולפני זה אני ורוקט ראקון עבדנו ביחד בתור ציידי ראשים
לא אני הייתי בהתחלה פושעת אבל בהמשך עברתי צד ונהייתי חלק מהחבורה
לא אבל בהמשך פגשתי את החבורה יחד עם אבא של סטאר לורד והצטרפתי לחבורה ששם
3
האם אתה מת או חי
אני חי
כן הקרבתי את חיי בשביל סטאר לורד
אני חייה למרות שרצחתי את האני של העבר היותר רחוק
מתתי במלחמת האינסוף אבל נביולה של 2023 העבירה אותי צד וזה אומר שכנראה אני ממשיכה עם שומרי הגלקסייה
אני חייה
תמיד כשאני מת אז אני נולד מחדש בתור תינוק
אני חי
אני חיי אפילו בזכות רוקט ראקון וגרוט יש לי גרזן ועין חדשה
אני חי
4
למי אתה יותר מתחבר משומרי הגלקסייה
מאנטיס ופיטר קוויל
גרוט ות'ור
רוקט ראקון ופיטר קוויל
מאנטיס וגאמורה
נביולה ודראקס
רוקט ראקון ופיטר קוויל
פיטר קוויל ונביולה
רוקט ראקון ות'ור
יונדו וגאמורה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי