האם יהיה לכם חבר/ה השנה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם אתם מגדירים את עצמכם כביישנים?
ממש לא, אחת התכונות שמגדירות אותי זה הבטחון העצמי
מאוד ביישן/ית
יחסית ביישנית אי לא אתחיל את השיחה
לא ביישנית אבל לא אם אובר בטחון
2
יצא לך לפתח שיחה עם הקראש? או סתם אם ילד חמוד
לא משהו רציני.. שאלות קטנות אבל עם חיוך ובנימה טובה
כן, גם נפגשים אחהצ בקטע כמה זמן..
לא, כרגע אני רק מחייכת אליו בהפסקה ולא יותר
מחכה שהוא יזמין אותי לצאת או שינסה לדבר איתי
3
האם אתם מרגישים בנויים לזוגיות
בנויה לזוגיות מוכנה לנסות
כן אני בוגרת מספיק בשביל קשר
עדיין לא בנויה לזוגיות
כן!! נואשת לחבר בטוחה שהשנה יהיה לי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי