איזו דמות אתם בבית הספר לטוב ולרע?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
בן או בת?
בת
בן
בן
בת
בת
בת
2
אתה חושבת שזה טוב להתנהג טוב לעולם? למה?
למה להיות נחמד?!
אם נתחנף לעולם כולם יהיו נחמדים ויעשו מה שאנחנו נרצה!
זה תמיד טוב להיות נחמד
להיות נחמד זה הכל!
למה לי להיות נחמד כשאני צעיר ויש לי אהבה?!
זה חשוב, אבל... אהבה זה יותר
3
מהי בשבילך אהבה?
אהבה זה הכל בחיים
זה נחמד
לכל בן אדם בעולם מגיעה אהבה- לא משנה מה הוא עשה
זה גם ככה לא יחזיק מעמד...
אי אפשר להתקיים בלי אהבה
אני אקריב הכל בשביל שמישהו יאהב אותי באמת- כמו שאני
4
טוב או רע?
רוע זורם לי בדם
להיות רע גורם לי להרגיש טוב!
אני טוב.... למרות שאף אחד לא רואה את זה
אני נושם טוב!
עם כמה שאני מנסה להיות טוב... אני רע
בין לבין
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי