ענו על השאלות ונגלה איזה גיל אתם
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה הכי אוהב לעשות בזמן הפנוי
להיות בטלפון/במחשב ולשחק שם
להיות עם המשפחה שלי
לבלות עם האקסית שלי
לעשות כיף חיים עם הילדים שלי
מה מי זה איש זה
להיות עם המשפחה שלי
לבקר את סבתא
לבלות עם האקס שלי
להיות בפלייסטישן/אקס בוקס
לבלות עם חברים/לשחק בפורטנייט בזמן הפנוי
לשתות קפה ולנוח
פא פא פא פא
מא מא מא מא
לבלות עם חברים/לשמוע מוזיקה בזמן הפנוי
להשקיע בלימודים
אין לי הרבה זמן פנוי אבל לבלות עם הבת זוג שלי
אין לי הרבה זמן פנוי אבל לבלות עם הבעל שלי
אני אני לא יוד ע ע עת
2
מי האדם הכי קרוב עליכם
מא מא מא מא
הנוחות שלי
הילדים הבוגרים שלי
הילדים שלי
עם החברה שלי
הבעל שלי
אני
האקסית שלי
האקס שלי
הה הה הה ילאטרטו
עם החברה שלי וחברה שלי
הבת זוג שלי
החבר שלי
אני והמשפחה שלי
החברה שלי
הילדים הבוגרים שלי
אאא אאאא אנננני ררררוווווצצצצ
בא בא בא בא
3
מה הרמה השכלית שלך מ1 עד 10
10
7-5
10 אני חושבת
10-8
9-7
7-6
9-6
8+
מה זה רמה שכלית גם
9-8
גה גה גה גה
9
8-
מה זה רמה שכלית
פה פה פה פה
אחחחחחדדדד
5
שתתתתיייים
4
כמה כסף יש לך
5000/50000 שקל
1000/10000 שקל
200 שקל
100000/1000000 שקל
כס כסףף אנייייי איןןןןן
600 שקל
ככככססססףףףאנננניייי זווווככככרררתת ששרררק המממצצצציאאאוו אתתתת זהה
מה זה ענינך
100 שקל
700 שקל
50000/500000 שקל
למה?
כסן?
אני יצאתי לפנסיה אין לי הרבה אבל אני נהנה במסעדות ונשאר לי 1000 שקל
מן זן כסל?
אני יצאתי לפנסיה ואני מבזבזת על חופשות עם המשפחה
250 שקל
50 שקל
5
האם אתה אוהב את ההורים שלך אמא ואבא
כן ברור אבל הם קצת מעצבנים
אין כמו אמא ואבא בעולם
אני גם חושבת שאין כמו אמא ואבא בעולם
הם מעצבנים אבל בכל זאת אני אוהבת אותם
אני לא בטוח
מסכימה גם שאין כמוהם
כן ברור
כן אני אוהב אותם
כן אני אוהבת אותם
אירחגק'''/'טיחאמממממ אבבבףךלפ
אני לא בטוחה
כן אבל הם מעצבנים
מסכים גם שאין כמוהם
כג כג
אננננננננענע
יאפ
מאוג
אוהב אותם אבל לא רוצה אותם בחיים שלי
6
מה אתה הכי אוהב לאכול
מה שאני והבת זוג שלי מכינים
ארוחות בריאות
סושי
מה שאני והבן זוג שלי מכינים
גייסה
שאי'רמאטחיזגדסכעאוכל שעדימדפעם
גם אני חושבת שאני הכי אוהבת פיצה
אוכל של אמא
בשר
סושי אני הכי אוהבת
מה שיש בדייט אני זורם
פיצה
מאפים
מלכגךזעידןאוכלרפעםשח
דיייססספה
גם אוכל של אמא
מה שיש בדייט אני זורמת
אוכל שאני מכינה לעצמי
7
איך היה השאלון
שאלון גרוע קליקבייט
אין לי זמן לזה
אה יפה יפה כן
שאלון גרוע אתם חייבים לי 2 דקות מהחיים
אין לי גם זמן לזה
עלוב
גסגר
אני חייב לסיים מהר ביי
מושלם
לפה
סבבה
פסדר
שלולודורלאדושונו
פצצה
מה זההההההההההההההההההה שאלוד
אני חייבת לסיים מהר ביי
משעמם
בסדר
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי