האם את/ה חבר/ה טוב/ה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש לך חבר/ה הכי טוב/ה
יש לי יותר מחבר/ה אחד
לא, מי צריך את זה?!
כן
לא
יש לי מלא חברים אני לא צריך/ה משהו שיהיה הכי טוב.
2
המקובל/ת מזמין/ה אותך למסיבה וגם החברה הכי טובה שלך, לאיזו מסיבה תלך/י
לבסטי כמובן!!!!!!!!!
יהיה לי קשה להחליט אבל בסופו של דבר אלך למקובל/ת
יהיה לי קשה להחליט אבל בסופו של דבר אלך לבסטי
למקובלת, מעדיף/ה להיות עם המגניבים!
לא אלך לכלום, שונא/ת מסיבות!
3
הקראש והחבר/ה הכי טוב/ה רבים באיזה צד תהיה
אנסה להפריד בלי לומר בעד מי אני
מה זה קראש?
לקראש
לא יהיה בשום צד
חבר/ה הכי טוב/ה קללללללללל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
הכי כיף ללכת לקניון:
לבד
שונא/ת קניון
בסטי
אחותי או אמא
עם כמה שיותר חברים!
5
כמה חברים יש לך
5-10
כולם חברים שלי
15+
0
כל מי שבכיתה שלי
6
יש לך ממתקים למי תתן
לאף אחד
אשמור לעצמי ואם יבקשו לא ארשה.
כל עוד לא בקשו אין לי למי להביא
רק לבסטי
לכולםםםם
7
אם היה מבחן "האם את/ה חבר/ה טוב/ה" מה הציון שהיית/ה נותן/ת לעצמך
0, מי צריך חברים?!
פחות מ80
80+
100 (בלי להשוויץ):)
פחות מ20
8
איך היה השאלון?
גרועעעע
למה עניתי על השאלות האלו????
סבבה
כיפי!
נחמד
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי