עד כמה אתה אוהב בית ספר?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה השיעור האהוב עלייך?
כל השיעורים
אומנות
הפסקה נחשב?
2
האם לדעתך ההפסקה מיותרת?
בכלל לא! אפשר להוסיף הפסקה!
מאוד! אפשר ללמוד כל כך הרבה דברים חדשים בזמן הזה!
אפשר להוריד את ההפסקה הקטנה
3
מה אתה מביא לארוחת עשר?
אני לא אוכל,זה מבזבז לי זמן...
סתם,כריך ופירות בצד
אני אוכל ממתקים וכריכים עם שוקולד
4
אם מי אתה בהפסקות?
עם חברים,מציקים לאחרים..
לבד, אני לומד
לפעמים לבד,לפעמים עם חברים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי