עד כמה אתה אוהב בית ספר?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה השיעור האהוב עלייך?
אומנות
הפסקה נחשב?
כל השיעורים
2
האם לדעתך ההפסקה מיותרת?
מאוד! אפשר ללמוד כל כך הרבה דברים חדשים בזמן הזה!
אפשר להוריד את ההפסקה הקטנה
בכלל לא! אפשר להוסיף הפסקה!
3
מה אתה מביא לארוחת עשר?
סתם,כריך ופירות בצד
אני אוכל ממתקים וכריכים עם שוקולד
אני לא אוכל,זה מבזבז לי זמן...
4
אם מי אתה בהפסקות?
לבד, אני לומד
עם חברים,מציקים לאחרים..
לפעמים לבד,לפעמים עם חברים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי