איזה תוספת הכי אהובה עליכם בפיצה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתם אוהבים פיצה בלי כלום?
לא
כן!! הכי טעים! מי צריך את כל התוספות האלה?
כן אבל פחות מאשר עם זיתים
לא! זה חסר טעם
כן
2
אתם אוהבים פיצה עם טונה?
לא
בעעעעעעעע
ברור! אין על טונהה
כן
לא! איחחחחח
3
מה דעתך על פיצה עם זיתים?
אממ נחמד
טעים. לא יותר מזה
פחות..
לא משהו
הכי טעים שיש!!!!
4
את/ה אוהב/ת פיצה עם גבינה? (כתוספת)
ברור!!!!!!!!
יותר מדי גבינה..
לא ממש.. עדיף טונה
כן
לא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי