חברים!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם היית מעדיף את אמא שלך או את חברה שלך?
את החברה שלי..................
ברור את אמא שלי...
אני לא רוצה שהיא תדע שהשאלון הזה קיים כי אני לא רוצה שהיא תדע את התשובה....
אני רוצה חתונה
2
האם היית מתחיל עם חברה של החבר הכי טוב?
אם תרצה לנקום בו על משהו...
לא הייתי רוצה אבן על הראש
מי שואל אותו?
זאת לא דרך חיים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי