האם את/ה אוהב/ת יצירה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יצירה זה כיף
ככה ככה
לא משהו
זה סתם שתיות במיץ הגבניות
לא זה משהמם אני אוהב/ת תחביב אחר
נכון מאוד זה כיף ומהנה
2
יצירה זה משמם
לא ממש
ממש לא
ממש כן
לא זה כיף יצירה זה כיף
נכון מאוד זה מאוד משאמם
3
אאים החידון
מהנה
כיף
לא משהו במיוחד
ממש לא יפה צריך לעשות חידון אחר
ככה ככה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי