איזה פלג אתה ממפוצלים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את/ה רואה בריונים מציקים לחבר/ה שלך. מה את/ה עושה?
אני אומר להם בדיוק מה אני חושב/ת עליהם ועל ההתנהגות שלהם
אני מתערב/ת בריב שלהם ואנסה למשוך את תשומת הלב שלהם אלי בכדי שלא יציקו לחבר/ה שלי
אני ניגש/ת אליהם ומנסה להגיע איתם להבנה
אני מתעמת/ת איתם למרות שהם חזקים ממני. שלא יתעסקו עם חברים שלי!
אני מבקש/ת מהם בעדינות שיפסיקו, עם הם לא מפסיקים אני אלך משם עם החבר/ה שלי כדי לא לריב איתם
2
לפי אילו תכונות אתם בוחרים את חבריכם?
חוסר אנוכיות ונדיבות
חוכמה וסקרנות
התחשבות ונחמדות
אמינות ויושר
אומץ ושובבות
3
איזה סמל נראה לכם כמו קעקוע יפה?
מאזניים
עין
לחיצת ידיים
להבה
עץ
4
אתם הולכים ברחוב וזקן זר נופל על הרצפה לידכם. מה אתם תעשו?
כנראה שאני אעזור לו לקום, אני אשאל אותו אם הוא בסדר, הרי בכל זאת הוא מאוד מבוגר
בטח, למה לא?
מה פתאום?! אולי הוא יעשה לי משהו?! אולי הוא מסוכן?!
אני אשאל אותו אם הוא בסדר ואתן לו את הדעה שלי על הפציעה שלו
ברור! הזקן נפל וכואב לו. ובלי קשר אני תמיד רוצה לעזור לאחרים
5
אתם רואים חתול תקוע על עץ. מה אתם עושים?
מנסה כמיטב יכולתינו לעזור לחתול ואם לא נצליח נקרא לעזרה
לא עושה כלום, החתול ישרוד את הנפילה בזכות הרגליים החזקות שלו
מבינים שלא תוכלו לעזור לחתול ונקרא לעזרה
מנסה לתפוס את החתול, במקרה הכי גרוע הוא ישרוט אותי קצת, זה עדיין עדיף מאשר לתת לו למות!
מטפסים על העץ ומנסים להוריד את החתול
6
תפסתם את חבר שלכם מרמה במבחן. מה תעשו?
לא אלשין עליו, הוא חבר שלי!
לא אלשין עליו, אבל אשאל אותו למה רימה, מגיע לו לדעת שאני יודע שרימה
הוא לא בסדר אבל אני תמיד אתמוך ואעזור לחברים שלי אז אני לא אלשין עליו
לא אלשין עליו, הוא עשה את בחירתו ואם יתפס זו תהיה הבעיה שלו
אלשין עליו, המבחן מיועד לכך שאלו שלא חכמים מספיק לא יעברו אותו
7
מישהו שאתם שונאים מציק לכם. מה תעשו?
אני אתעלם ואלך משם
אגיד לו בדיוק מה אני חושב עליו
אני לא שונא/ת אף אחד
אציק לו בחזרה
אני אעקוץ אותו חזרה בהתחכמות
8
מה תיקחו לאי בודד?
יונה ומכתב, אשלח הודעה למשפחה שלי שאני צריך את עזרתם
את החברים שלי, הם יעזרו לי לשרוד
אני לא אשרוד על אי בודד לא משנה מה אקח
קרשים ומסמרים כדי לבנות מחסה
אקדח, אי אפשר לדעת אילו חיות יהיו באי
9
חבריך מגלים מערה בשדה שמחוץ לעיר שלכם. מה תעשו?
אם הם נכנסים אז גם אני אכנס, אני אפילו אלך ראשון כדי שלא יפגעו
לא אכנס, בטח יש שם בעלי חיים מסוכנים
לא, אם חברים שלי רוצים לסכן את חייהם שיהיה להם בהצלחה
וואו! אולי יש אוצר? ברור שניכנס
אני סומך על חברי ואכנס יחד איתם
10
איזו מתנה תבקש מההורים שלך ליום ההולדת שלך?
אבקש את מה שאני באמת רוצה, לא משנה כמה הוא יקר. מקסימום הם לא יסכימו
משחק כלשהו
אני אבקש כסף ואחליט מה לעשות איתו
כרטיסים לפעילות אקסטרים כלשהי
אבקש משהו קטן, בסך הכל יום הולדת, לא צריך לעשות מזה ביג דיל
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי