איזה סגנון מוזיקה את/ה הכי אוהב/ת?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה הדבר הראשון שאת/ה שומע/ת כשאת/ה נכנס/ת ליוטיוב?
אמינם, פיטבול, 50 סנט, טימבלנד או כל דבר בסגנון.
אוונסנס, מטאליקה, גרין דיי או כל דבר בסגנון.
ג'סטין ביבר, סלינה גומז, מיילי סיירוס או כל דבר בסגנון.
את הצרחות של מיסטר בין כשהוא נופל מהחלון.
2
מיהי הלהקה האהובה עליך מבין הלהקות האלה?
לא אוהב/ת להקות, אוהב/ת זמרים יחידים.
אוונסנס, גרין דיי, לינקין פארק, לד זפלין ועוד בסגנון...
איכס, להקות.
האחים ג'ונאס, ביג טיים ראש, להקות בנים למיניהם.
3
מיהי האישה שאת/ה הכי מעריצ/ה מבין הנשים האלו?
קייטי פרי, קלי קלארקסון ...
לא מת/ה על בנות כשמדובר במוזיקה.
אמי לי, ועוד בסגנון...
ג'סטין ביבר, הוא בת, לא?
4
ולסיום: מה הצבע האהוב עליך מבין אלה?
כחול
אדום
שחור
לא יודע/ת, אף פעם לא חשבתי על זה במיוחד.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי