לפי איזה תכונות אתה בוחר חבר/ה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם היה ילד שהכיתה הייתה עושה עליו חרם הייתה משתתף בו?
ב. אני בן אדם שהולך לפי הזרם , אז כן.
ד. לא הייתי מישתתף בחרם
א. כן למה לא , אם כל הכיתה עושה אני גם יעשה.
ג. לא אני תמיד מיסתכל על הצד ההפוך שבתמונה
2
איך מגדירים אותך בכיתה?
ג. זורם
ד. הולך לפי הזרם.
א. מסכן בלי חברים
ב. שחצן ומעליב
3
לאיזה חבורה אתה משתייך בכיתה?
א. ברור שלחבורת המקובלים
ג. לילדים הנחמדים
ד. לא משתייך לשום קבוצה
ב. אני מהילדים החנונים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי