מי אתה בדרגון בול 2/ישראש
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
למה אתה שואף
לשלוט בהכל
להלחם וליהנות מזה
להיות החזק בעולם
להתחזק מעל כולם
להקים משפחה ולחיות בשקט ובשלווה
להיות פרופסור גדול
להנות מהרס
ליהנות מהחיים ואם צריך אז נלחם
קנננה
אין לי למה לשאוף אני שיא השלימות
0
לאכול לישון ומדי פעם ליהנות מהרס
2
מהו האיום שלא היית רוצה לראות לנגד עיניך
שיבלעו אותי שוב
להכשל גם בלימודים וגם בקרב
אין לי איום אני כבר מת
שיקום לוחם שישמיד אותי
0
האיום היחידי בשבילי הוא אלוקים וכיוון שאני בנו אין לי ממה לפחד
קנננה
האיום הגרוע ביותר הוא שלא אוכל להלחם
שיקום עוד איום על העולם ולא יהיה איך לעצור אותו
צבא של קופי ענק הורסים את האמפריה שלי
להיות מקום שני לנצח
שינצחו את חבריי החזקים ולא יהיה לי איך להגן על חבריי החלשים
3
מה הדבר שהכי מכעיס אותך
אני לא יודע...
אי שוויון
שמבקשים משאלות אגואיסטיות קננננה
שמתים מולי אנשים ואין לי יכולת לעזור להם
למות ע''י מישהו נבזי
שיפגעו בחברים שלי
שאחרי שניצחו אותי השאירו אותי בחיים כאילו שאני סתם חלש
0
אוכל לא טעים
שסתם איזה חייל פשוט עקף אותי בכוחו
רצח של חפים מפשע
שניצח אותי ילד קטן ועלוב
4
איזה דמות אתה הכי שונא
אאההה...0
אני חושב פריז אבל בכללי כל הרעים
גוקו
אולי זנו סאמה
בו
סל
הדוקטור של הצבא האדום
גוהן
פריז
אני לא חושב שאני שונא מישהו
בלאק/זאמאס
אני שונא את כולם[למעט את עצמי]
5
אם אתם רוצים עוד שאלון מבית ישראש 1 תחברו את התשובות
1
ל
ה
ר
ש
י
// . //
ש
מ
// . //
ך
א
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי