עיזה גלידה אטה????0000:
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אטה שונה??????0000000000:
כופים!!!!1111!!!111!!
אנסים שאם לוא אני:)
טפוזים>:(
אוטי
קסף
שאנשים לוא מבינים את הפילוסופיה האמוקה שלי
כור שכור
אט ג2סתין ביבר עיייייייייייייחס>:(
2
מה הסידרה ההאובה אליחה???
מושלשט
קפולה
כפולא
כפאאולה
קפולא
כפולע
כפולה
קפולע
3
אטה סבה
סבה מאגניב נודר
#בקלללללללללללל!!!!!!!!!!!!!!!
קצט
לוא:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
אשיר רצאח
קקקקןןןןןןןןןןןןן
רק בחורף!!11!!11!
לואאאאאאאאאאאאא
4
מטי בפהם האכרונה חשבתה על להיתגאלאח
החאברה בימאיינו חושוות שאנשים טמיד גילואכ אבל עני תומח בזכנים
מה אני, כוף?!?!?!?!!?!?!?@!?!!@?!??!?!!??!
עני מחוסה בפירורי לכם
נודר
מה זה זכן:000
אני מקולקל
אחשב
אני לוא מיתגלאח, מיתגלכים בישבילי
5
האים קורים לחה חומי????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ני צימחוני ביחלללללללללללללללללללל
טה מאצבן אוטי>:(
לו כוראים לי עני בה לבד
רצאח
ה אני כוף??????
למה קורים על תנסא לאיתחכם איתי>:(
אטה מוזר
לוא, קורים לי ג'סתין!!!!
6
איח איה השעלון??
קבר אמרתי שאני צימחוני!!>:(
ג'סתין שלי
שעלוני
לולוץ וי בריטניה
מזעזעה ולוא מחבד
לוא שועלים אוטי אני אונה לבד
אני גייבררררxd
מה אני כוף???????????????????????????????????????????????>:(
7
שעלת סיום!!!!!!!!! אטם ראבים?????????????????????????????????
עמן
לא, רעב זה משהו סיניטימנטלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עולי
אני לוא אוחל, אוחלים בישבילי
לוא אני ג'סתין
לשניצל
לוווווווווווווווווווווא
כעילו דאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי