מי את מכוכבות "אחרי-הצלצול" שבערוץ דיסני?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
חשוב לך להתלבש יפה לביה"ס?
אני אוהבת נוחות, ג'ינס וחולצה יפה בדיוק אני.
ברור! הכי כיף לסובב לבנים ת'ראש ולקבל מהם דעה מחמיאה.
אני אוהבת בגדים שמדברים אליי, בגדים שמתאימים למצבי רוח שלי.
2
כמה סלבס' את מעריצה?
רוק-אנד-רול, הרוקיסטים הכי שווים בעולם! רק הם שווים אהדה.
מתחברת למעט מאוד סלבים.
המון..המון..המון! הם הכי שווים שיש (רובם)
3
מה הציונים שלכם בביה"ס? (את האמת...)
בין 98 ל - 100 (חייבים להשקיע למען העתיד!)
בין 55 ל- 67 (לפחות עובר..)
בין 75 ל-90 (אחלה ציונים לא..?)
4
את אוהבת למשוך תשומת לב?
לא כל-כך, מעדיפה את הפינה שלי עם החברים שלי.
הכי שווה, הכי כיף, אני אוהבת שמחמיאים לי, אפילו אם רק מסתכלים עליי ומחייכים.
אני אוהבת אנשים שמבינים את רגשותיי, כאלה שרק מבט יכול להגיד הכל.
5
את יפה?
תלוי באיזה מצב רוח תראו אותי
יפה כן, אבל לא משוויצה בזה
מאוד
6
את אוהבת לימודים?
ברור, צריך לחשוב על העתיד.
איכס, לא!!!!
חופשים יותר בא לי בטוב.
7
לחברה הכי הכי טובה שלך יש יומולדת, תארגני משהו?
ברור! אני יעשה כל כדי לשמח אותה!!
תלוי.. יש מצב רוח אתם יודעים. תלוי מה הקשר שלי איתה באותו השבוע.
לא. מה ואז כל התשומת לב תלך אליה? ממש לא!
8
חברה שלך עשתה מעשה רע, תדברי איתה על זה?
כל אחד עושה שטויות ..
שתעשה מה שבא לך עם החיים שלה.
כן, חשוב לי לדעת מדוע היא עשתה זאת, ומה זה נתן לה.
9
את פריקית?
לא ניראה לי..
מה נראה לכם? לא!
יאס איי דו :)
10
את מדברת המון?
כשצריך, תמיד יש מה להוסיף או להגיד
לא, אני אוהבת לדבר ולשתף את האחר.
אין הרבה נושאים מעניינים.. אז לא.
11
חיוך, יש על הפנים שלך רוב הזמן?
חיוך מביא אנרגיה חיובית, צריך לחייך, החיוך הוא בחינם, אז תחייכו!
כשצריך אני מחייכת
מה זה חיוך? תלוי באיזה יום באתם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי