האם אתם אוכלים מחשבים בזמנכם הפנוי?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם אתה אוהב שוקולד?
זה טעים אבל אמא אמרה לי להיגמל
לא אני מעדיף לאכל מחשב...
אני בדיאטה!
יאמי
יאמיייייייי
יאאמייייייייייייייייי
ברור!
יאמייי
2
אתם מכונית?
טוב אבל זה נשאר בינינו כן?
מכונית מרוץ
לא...?
נתקע בי צמיג זה נחשב?
אני בנדאם
רק בחצות....
לא אני מחשב
טוב יצאתי מהשאלון
3
איך היה השאלון?
מוזר מאוד
מוזר אקסטרה לארג
דוד חיים
לא כי אני לא אוהב שוקולד...
מוזר אקסטרה
לא כי אני אוכל מחשבים....
מוזר
לא כי אני מכונית...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי