האם אתם אוכלים מחשבים בזמנכם הפנוי?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם אתה אוהב שוקולד?
זה טעים אבל אמא אמרה לי להיגמל
יאאמייייייייייייייייי
לא אני מעדיף לאכל מחשב...
יאמייי
יאמיייייייי
יאמי
ברור!
אני בדיאטה!
2
אתם מכונית?
רק בחצות....
מכונית מרוץ
נתקע בי צמיג זה נחשב?
טוב יצאתי מהשאלון
לא אני מחשב
אני בנדאם
לא...?
טוב אבל זה נשאר בינינו כן?
3
איך היה השאלון?
לא כי אני לא אוהב שוקולד...
מוזר מאוד
מוזר
לא כי אני מכונית...
לא כי אני אוכל מחשבים....
דוד חיים
מוזר אקסטרה לארג
מוזר אקסטרה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי