אל תיכנסו בבקשה ! לאא
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה חושב על מקובלים?
כלום סתם לא מעניינים
הם מושלמים כמוני
וואו הם הכי מדהימים ומגניבים אבר
הם מטומטמים וחולניים בעע
סתם נו למי אכפת
2
מה תעשה בשביל המקובלים?
הכל כולל הכל! יואוו מקובלים באים ביי
כלום
רק לעשות להם מזל רע ולצבוע להם את השולחנות קצת
כלום סתם רעים
למה אני צריך לעשות לעצמי יש לי את החנונים כלומר המשרתים שלי
3
אם יאיימו עליך בחרם אם לא תיתן להעתיק במבחן , מה תעשה?
ממש לא
לא אכפת לי אני עומד על העקרונות שלי
אני? חרם? לאא
ממש לא אבל ממש לא ואפילו אנקום בהם על זה
ברור שאני יביא להם אני מעריץ מושבע
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי