אל תיכנסו בבקשה ! לאא
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה חושב על מקובלים?
הם מושלמים כמוני
וואו הם הכי מדהימים ומגניבים אבר
סתם נו למי אכפת
כלום סתם לא מעניינים
הם מטומטמים וחולניים בעע
2
מה תעשה בשביל המקובלים?
למה אני צריך לעשות לעצמי יש לי את החנונים כלומר המשרתים שלי
רק לעשות להם מזל רע ולצבוע להם את השולחנות קצת
הכל כולל הכל! יואוו מקובלים באים ביי
כלום סתם רעים
כלום
3
אם יאיימו עליך בחרם אם לא תיתן להעתיק במבחן , מה תעשה?
ברור שאני יביא להם אני מעריץ מושבע
ממש לא אבל ממש לא ואפילו אנקום בהם על זה
אני? חרם? לאא
לא אכפת לי אני עומד על העקרונות שלי
ממש לא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי