באיזו כיתה אתה? כיתה ו-ט
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
בתחילת שנה:
אותם תלמידים כמו שנה שעברה או שמצטרף איזה אחד
כמו כל תחילת השנה בשאר חמש השנים שהיו לי בבית ספר
מרגש בית ספר חדש
כמו בשאר השנים שהייתי בהן
2
אמצע שנה:
יש המון מבחנים ועבודות ולא ציפיתי לזה כי שנה שעברה זה לא היה ככה
יש כמה מבחנים אבל זה סבבה
עוד יותר מבחנים ועבודות ושיעורים משנה שעברה
כמו בשנים הרודמות שהיו לי רק יותר קשה
3
סוף שנה:
משתחררים עשר ימים לפני, לא כמו בשנה שעברה
חזרות לטקס סיום, כמעט ולא לומדים
מבריזים בימים האחרונים לבית ספר ותמיד משחררים אותנו
חזרות לטקס סיום, מבריזים מהבית ספר, גומרים מוקדם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי