באיזו כיתה אתה? א-ז
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה זוכר את לוח הכפל?
מה זה לוח הכפל?
אני לומד משוואות מטומטם ברור שאני יודע
קצת, לא ממש
אם אני זוכר את הנוסחה של עיגול ומעגל...
מה אני תינוקי? ברור שכן
זוכר כמעט הכל!
בינוני, עדיין מתבלבל לפעמים
2
איך כותבים ״מתמטיקה״?
מתוטיקה
מתמטקה
מה?
מתמתיקה
מטמטיקה
מטמתיכה
מתמטיקה
3
אם 3x4=12, אז 12:4 יהיה שווה ל...
3 אחי.
מה זה הסימנים האלו
4!
מי לא יודע חחח (אני לא יודע)
מה זה השאלות טימטום האלה אני לומד פא*ינג משוואות!!!
נראה לי ש3
2?
4
מה פירוש המילה FUCK
כבר עשיתי את זה
פפ..פ....פפפפפפ..... אהה..אהההה
פאקה! כמו של תרנגולת!
פ*ק!!
אני אלך לדווח על זה להנהלת האתר
מה זה פ*ק?
מגניב אותיות מיוחדות
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי