באיזו כיתה אתה? א-ז
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה זוכר את לוח הכפל?
אם אני זוכר את הנוסחה של עיגול ומעגל...
מה זה לוח הכפל?
זוכר כמעט הכל!
קצת, לא ממש
בינוני, עדיין מתבלבל לפעמים
מה אני תינוקי? ברור שכן
אני לומד משוואות מטומטם ברור שאני יודע
2
איך כותבים ״מתמטיקה״?
מטמטיקה
מה?
מתוטיקה
מתמטקה
מתמתיקה
מתמטיקה
מטמתיכה
3
אם 3x4=12, אז 12:4 יהיה שווה ל...
מי לא יודע חחח (אני לא יודע)
4!
נראה לי ש3
2?
3 אחי.
מה זה השאלות טימטום האלה אני לומד פא*ינג משוואות!!!
מה זה הסימנים האלו
4
מה פירוש המילה FUCK
מה זה פ*ק?
אני אלך לדווח על זה להנהלת האתר
כבר עשיתי את זה
מגניב אותיות מיוחדות
פ*ק!!
פפ..פ....פפפפפפ..... אהה..אהההה
פאקה! כמו של תרנגולת!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי