עד כמה אתה רגיש?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה בוכה הרבה?
אני בוכה רק אם עושים *לי* רע
לפעמים אני מסתכל על אנשים מסכנים ומתחיל להיקרע מבכי.
כן, די, אני בוכה די הרבה.
לא
כן, לעיתים.
2
אתה פוחד מחרקים
שונא חרקים
בכלל לא
כן ולא , שאנשים אחרים נתקלים בחרקים ומפחדים אני מרחם עליהם מאוד.
אם הם נוגעים בי , פיחסוש, באחרים זה לא נורא...
כן, די.
3
מתי לאחרונה בכית? קשור לשאלה הראשונה...
שהייתי בן שנה.. וגם אז.. לא הרבה.. נראה לי.
אתמול , או היום? שלשום .. או ש.. טוב לא זוכר זה היה לא מזמן.
לפני שבוע, שבועיים, חודש..
כן, אם קורה לי משהו...
לפני כמה זמן ראיתי אנשים בוכים ובכיתי גם.. נחשב?
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי