אתם אנה או אלסה או בכלל אורלף?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתם אוהבים שלג?
אנחנו אוהבים יותר קרח
לא. קר מידי. אנחנו מעדיפים את הקיץ. בררררררר
ברור. שלג זה השם השני שלנו.
2
אתם אמיצים?
כן
רק אם חייבים
לא. אנחנו מתים מפחד
3
איזה צבע יפה יותר?
לבן. הכי פשוט.
כל הצבעים יפים. אנחנו לא יודעים.
כחול
4
ולסיכום, איזה דמות אתם חושבים שאתם?
אורלף המתוק
אנוש
אלסההה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי