האם את אוהבת לימודים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה השיעור שאת הכי אוהבת?.
אנגלית וחשבון.
אני לא אוהבת שום שיעור.
יצירה , דרמה.
2
מה את עושה אחרי הלימודים.
מבקשת להעתיק שיעורים של מחר.
משחקת במחשב .
עושה שיעורים וחוזרת על מה שלמדנו היום!.
3
האים את מקשיבה בשיעורים?
אני מקשיבה לכלך מה שהמורב אומרת!
מקשיבה ועושה עוד דבים תוך כדי למשל לצייר לאכול...
לא ,כי המורה משעממת
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי