לבנות בלבד!!!!!!!!!!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
היי
היוששש!
אוי לא...שוב מתחילים לחפור...
לא עכשיו אני באמצע עמותה...לא איזה מתוקים הם!!אמרתי את זה בקול?
היי,מה נשמע?
2
את חופרת?
אמרתי לא עכש-לא איזה חמוד הוא!!!
אולי.
לא!טוב את לא תאמיני מה קרה לי...
מה פתאום חופר/ת?
3
מה אומר לך המשפט הבא:רוצה-שווה-יכולה
צודק לגמרי!
כן...משפט סבבה...
סורי אני לא שמעתי כי שמתי אתכם על השתק לשנה!
נכון מאוד!אנחנו לא סתם יפות (ועייפות)!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי