האם את חנונית
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
בתחילת החופש הגדול...
אוף זה אני לא רוצה שהשנה תגמר הלוואי והמורה תיתן שיעורים לחופש
יששששששששש סוף סוף אפשר ללבוש בגדים מושלמים לשים לק ולהתאפר
אז במילא לא למדתי
יש אין לימודים אני אבלה עם חברים
2
בהפסקות את...
לומדת ועושה עבודות
לפעמים משחקת לפעמים עם חברים
השפותות שלי מלוות אותי ואני סתם יוצאת על ילדים
רבה מזל שיש לי ת'סכין
3
אחרי בית הספר את....
הולכת לרחוב רואה קורבנות אה ילדים
אוכלת רואה טלויזיה ואחרי זה מכינה שיעורי בית
עושה שיעורי בית ואחר כך צופה בערוץ ההיסטוריה
מתאפרת שמה לק ובקיצור מטפחת את עצמי ואחר כך קוראת לשפוטות שלי שיעשו לי שיעורי בית
4
במסיבות כיתה..
אני לא באה ישלך' בעיה עם זה?
איזה? יש בכלל מסיבות?
באה נהנת ורוקדת
אני מארגנת אותם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי