האם את חנונית
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
בתחילת החופש הגדול...
יש אין לימודים אני אבלה עם חברים
אוף זה אני לא רוצה שהשנה תגמר הלוואי והמורה תיתן שיעורים לחופש
אז במילא לא למדתי
יששששששששש סוף סוף אפשר ללבוש בגדים מושלמים לשים לק ולהתאפר
2
בהפסקות את...
השפותות שלי מלוות אותי ואני סתם יוצאת על ילדים
רבה מזל שיש לי ת'סכין
לפעמים משחקת לפעמים עם חברים
לומדת ועושה עבודות
3
אחרי בית הספר את....
עושה שיעורי בית ואחר כך צופה בערוץ ההיסטוריה
הולכת לרחוב רואה קורבנות אה ילדים
מתאפרת שמה לק ובקיצור מטפחת את עצמי ואחר כך קוראת לשפוטות שלי שיעשו לי שיעורי בית
אוכלת רואה טלויזיה ואחרי זה מכינה שיעורי בית
4
במסיבות כיתה..
באה נהנת ורוקדת
אני לא באה ישלך' בעיה עם זה?
איזה? יש בכלל מסיבות?
אני מארגנת אותם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי