האם את/ה חברותי?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם חבר ממש צריך להעתיק ממך...תתן לו?
לא! מה נראה לו השקעתי בשיעורים האלו
בטח שכן! בלי לחשוב פעמיים
תלוי... רק אם הוא יתן לי להעתיק ממנו גם
2
אם אתה מביא ממתקים לבית ספר.. למי תביא?
אני לא אביא לבית ספר כי אני יודע שכולם יתנפלו
רק לחברים הכי טובים שלי. אני לא פראייר
לא יודע.. לכל מי שיבקש
3
כמה חברים וחברות יש לך בכיתה?
כל הכיתה אוהבים אותי
יש לי חבורה של 7-8 ילדים שאנחנו תמיד ביחד... אבל אני חבר של עוד ילדים מהכיתה :)
2-3 חברים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי