שאלון למודי
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איך אתה לומד???
אין לך משהו יותר מועיל לעשות?
ככה ככה
מהמם מת/ה על זה
איכס
2
האם את/ה חושב/ת שלמודים זה טוב????
אמרתי כבר איו?
לא זה נורא
מטומטם
תעשי משהו אחר
3
באיזה מעמד חברתי את/ה?
אני חנון/נית אין לי חברים
אני במעמד חברתי נמוך
אני במעמד חברתי גבוהה
אני לא במעמד חברתי
4
אוהב/ת בית ספר?!
ככה ככה
כן!!
שונא/ת את זה
לא!!!!!!!!!
5
איך השאלון???
מוש
למה יצרת אותו?
מהמם
נורא ואיום
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי