האם אתה אימו ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה זה אימו ?
אימו בא מהמילה "Emotional" (רגיש). אימו, זה בן אדם שמתנהג שונה, מרגיש שונה, אוהבים דברים שונים מהחברה. רגיש, חסר ביטחון עצמי ומראה את זה דרך החיצוניות.
מישהו שיש לו פירסינגים והוא מתלבש שחור כל הזמן ...
לא יודע.
אימו זה מישהו עם פוני שחותך ורידים (הרוב) שיש לו לק שחור ושם עיפרון שחור על העיניים.
2
מה הצבע הכי אהוב עליך ?
צבעים כמו כחול, ירוק, סגול וזה ...
ורוד
צבעים כההים ובעיקר שחור !
צבעים בהירים
3
האם אתה רוצה להיות אימו ?
מה זה אימו ?
לפעמים כן, ולפעמים לא.
ממש לא !
כן, אני מרגיש כמו אימו (כל הזמן לבד, אף אחד לא אוהב אותי ולא מבין אותי).
4
האם אתה מקובל בחברה ?
לא ... ממש לא.
לא הכי מקובל .. אבל יש לי כמה חברים שאני מרגיש איתם מקובל !
אני מקובל מאודד !! כולם פשוט מתים עליי !!!
כן
5
האם לדעתך כל אימו צריך להתנהג אותו הדבר בדיוק ?
לא, אבל צריך להיות לרוב משהו משותף.
ברור שצריכים ! הרי זה אימו.
כן
נראלי שצריכים ...
6
אתה נפגע בקלות ?
כן ... אבל מנסה להסתיר כשזה פוגע יותר מידיי ..
לא בקלות אבל כן נפגע לפעמים
תלוי עם זה פוגע בי יותר מידיי ...
לא ! נראלך ? אני בחיים לא נפגע !
7
יש לך פוני ?
לא, אני לא אוהב פוני ...
יש לי פוני בובה, נחשב ?
ברור שישי לי ! פוני בשבילי זה דבר חשוב !
כן
8
אתה מחליק את השיער ?
נראלכם ?? יש לי תלתלים ואני אוהב את זה כי זה מהמםםםםםםםםםםםם !
לפעמים, רק באירואים וכאלה ..
לא. יש לי שיער חלק בטבעי
כן ! תמיד !
9
יש לך בלוג ??
אני לא צריך בלוג ... כי יש לי פייסבוק, אינסטגרם ונאפצ'אטט
לא, אבל אני מתכנן לפתוח בלוג.
כן ! וכולו שחור אדום דם ועפל כזה ...
ברור ! והוא מקושט ממש יפהה בצבעים וגילטרים והכל כלכך יפהה ותמונות מהממות !!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי