מי את/ה מגרוויטי פולס?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה היית מבקש/ת אם הייתה לך משאלה אחת?
להשתלט על העולם מואההההההההההההההההההההההה... מואהההההההההההההההההההההההה...
מלאאאאאאא איפוווווור
מבזבז אותה על ספרים
כסף
בית
כריך
2
מה אתה חושב שאת/ה?
הרפתקן/נית
האיש הכי טוב ביקום
מושלם/ת
רשע טהור, חחח טהור
בא לי קולה
מסיבהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
3
למה דנה נמה?
מי זאת דנה?
כי רצחתי אותה, חחח רצחתי
כי היא נמהההההה
תשאלו את התחת שלי
מסיבהההההההההההההההההההההה
עם מחברים את דנה לתורת היחסות אז יוצא שדנה נמה בגלל שהיא עייפה, כן כי היא עייפה
4
את/ה עייף/ה?
לא
(סאונד של נחירה)
הפעם האחרונה שישנתי הייתה לפני 4000 שנה
אני כבר בחלום השמיני
לא, אני אוכלת המבורגר ושניצל וגלידה ולקינוח תפוח, מצופה בגלידה וקצפת ולשתייה מילקשייק
מאוד
5
אם הייתם יכולים להרוס את העולם הייתם הורסים אותו?
מי זה עולם? איפה אני? מי אני?
מסיבההההההההההההההה
אני כבר הורס אותו
כן
כן, מואההה... מואהההה...
לא ולא
6
אם הייתם מוצאים שטר של 200 שקל הייתם מחזירים אותו לבעלים?
לאאאאאאאאאאאאאאאא
אולי כן, ואולי לא מואההה... מואהההה...
ברווווור
מסיבההההההההההההההה
כמובן
וואו 200 שנקל?
7
איך היה השאלון?
כייייייייייייייייייייייייייייייייף
את האמת, היה כיף
גרוע
סופרקליפרנג'ליסטיקאקספריאלידוושיס
מסיבההההההההההההההההה
היה סביר
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי