שכונה 2 את מי אתם הכי אוהבים
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם היה שק של כסף הייתם לוקחים
לא
ברור שכן
מהמספרה של אמא
כן ונותן לויקי
מסבתא
כן ושומר לעצמו
אולי
לא
רק לקחת טובה מהשנפלדים
מהכדורגל
2
הייתם לוקחים את מטה האהרון
לא כל כך
בשביל איתן ורחלי
לתת למישהו באומץ
ברור לזכות בלוטו
בשביל ויקי
לא
אולי
בשביל טדי
לא ממש לא
לא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי