מה אתה עשית בחופש?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מתי קמת בחופש הזה?
6 לפנות בוקר
10 בבוקר כזה.... לפעמים טיפה מוקדם יותר אולי
11-2 בצהריים...
7 מוקדם קצת אבל זה שווה את זה יש טלוויזיה ...
8-9 בבוקר לא מוקדם מדי לא מאוחר מדי...
2
מתי הלכת לישון החופש?
9 מקסימום
12 יש נעולים ותוכניות לילה אחרות..
11 בלילה יש פסטיבלים בלילה ...
9 וחצי 10
10 וחצי כזה
3
עם כמה חברים נפגשת לשינה בחופש הזה
1-2
לא ... אבל ניפגשתי איתם מלא על הבוקר...
די הרבה רק שהחוצפנים האלה העירו אותי ב9
3
1 שיחקנו בפלייסטיישן
4
הלכת לים או לבריכה החופש הזה
פעם אחת
לבריכה
לא אין מסך פלזמה בים!!! נכון?
למי יש כוח?
לים פעמיים פעם אחת אפילו רחוק לבריכה גם
5
ביום כיפור שהיה לא מזמן .. רכבת?
כן עם חברים
כמובן..... עשינו את הירידה המפחידה 3 פעמים ועוד ירידה כיפית 8 פעמים ורכבנו בלילה עד 11 ולמחרת עד מוצאי יום כיפור אפילו נסענו עד קצה העיר
מי צריך אופניים כשישי בבי מסך פלזמה בבית
כן כל היום וכל הלילה עד קצה העירואולי מעבר לגבולותיה קצת
למי יש כוח?
6
סוכות היה 10ימים כמה זמן מימים אלה עשית משהו מחוץ לשכונה
יום אחד בערך למי יש כוח ליותר?
8 ימים
6 ימים
3 ימים
7 ימים
7
בנית סוכה?
למי יש כוח? לא כבר אמרתי לך?!!!!
כן
למה לי? בסוכה אין מחשב....
כמובן אפילו עזרתי
אין לי מקום אני בדירה
8
איך היה השאלון
לילה טוב!!!
מדהים כי זה טכנולוגי...
טוב
מעולה,מהנה,וכיפי
אחלה כזה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי