איזה חיה אתה הכי אוהב..
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה האוהב יותר?
לישווןןןן!!!!!!!!!!
בא לי דברים אם אקשן כח ולא מוח למה אין לי כח
לא יודע אבל חיות פחחוותת
דברים פרוותיים כמו המעיל שלי הוא כזה נעיייםםם
אני אוהב לזרום
2
מה אתה שונא??.
תנו לי לחשוב למה אין לי הרבה
את השמיכה הדקה שלי אפילו שקיץ...!
ספורט למי יש כח
לא לזוז ולהישאר במקום אני אוהב לזזווזז לעשות דברים
את השאלון הזה
3
מה הייתם רוצים?????
אקשן ספורט לזוז
אהההההה עדיין לא החלטתי..
הכל אבל חיות למה מי רוצה??
ליישוווןןן
את המעיל הפרוותי שלי:)
4
אם היתם רוצים ליהיות חיות מה הייתם רוצים??
חיה טורפת
ואם אני לא רוצה
דג הוא לא זז ויכול לישון כל הזמן
חיה כמו צבי מהירה כזאת
אני שונאת את השאלון הזה תמיד נותנים שאלות שקשה לי להחליט
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי