למה טוב להיות בן?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
בנים
בנים יותר גבוהים מבנות
בנים לא מדברים הרבה באייפון, וואטסאפ(שאין לרוב הילדים)
בנים משחקים בכדורגל
בנים לא צריכים הרבה איפור, תכישטים
לבנים יש שמות של בנות כמו מעיין (בן 19) https://www.google.co.il/search?q=%D7%9E%D7%A2%D7%99%D7%99%D7%9F+%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%99&rlz=1C1GGGE_iwIL549IL552&oq=%D7%9E%D7%A2%D7%99%D7%99%D7%9F+%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%A0&aqs=chrome.0.0j69i57j0l4.10201j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
לבנים יש שיער קצר והם לא צריכים לחפוף הרבה זמן
בנים לא הרבה עושים שופינג קנים בגדים וזה חוסך כסף
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי