מי אתה מהוסט קלאב?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את/ה הכי אוהב/ת?
ללמוד
אה... לעצבן את טאמאקי!
*לחישה* הארוהי *סיום לחישה*
עוגות!
להרוויח כסף ולהיות חכם
...
2
מה את/ה הכי שונא/ת?
אה... את הוסט קלאב
...
אה... שמעצבנים אותי
*לחישה* שהארוהי כועסת עליי... ואת התאומים *סיום לחישה*
לשלם על עוגות וטאמאקי
שמעירים אותי
3
איזה/איזו חבר/ה היית רוצה?
עוגות!!!
...
אה... אף אחד *משיכה בכתפיים*
אף אחד
*לחישה* הארואי *סיום לחישה*
אף אחת
4
מה את/ה הכי אוהב/ת לעשות?
להיות במועדון
לאכול עוגות
אה... לעצבן
ללמוד
ללמוד
...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי