מי אתה מהוסט קלאב?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את/ה הכי אוהב/ת?
...
ללמוד
אה... לעצבן את טאמאקי!
להרוויח כסף ולהיות חכם
עוגות!
*לחישה* הארוהי *סיום לחישה*
2
מה את/ה הכי שונא/ת?
אה... שמעצבנים אותי
...
לשלם על עוגות וטאמאקי
שמעירים אותי
*לחישה* שהארוהי כועסת עליי... ואת התאומים *סיום לחישה*
אה... את הוסט קלאב
3
איזה/איזו חבר/ה היית רוצה?
אף אחת
*לחישה* הארואי *סיום לחישה*
...
עוגות!!!
אף אחד
אה... אף אחד *משיכה בכתפיים*
4
מה את/ה הכי אוהב/ת לעשות?
ללמוד
אה... לעצבן
לאכול עוגות
ללמוד
להיות במועדון
...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי