אם אתה רגיש?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כשאתה רואה הלב, אתה בוכה?
מה זה? תזכירו לי
כן, הסדרה "הלב" מרגשת מאד!
לפעמים
לא יוצא לי לראות הלב..
לא..
2
בחדשות אומרים שמשהו מת אתה..
לא רואה חדשות
מתעלם..
בוכה
אני הופך להיות עצוב..
רץ לספר לכולם
3
אתה יודע שישראל מתייבשת?
בכיתי על זה שעות מקודם..
כן... למה?
כן.. אין מה לעשות..
לא..באמת?
יופי הזכרת לי עכשיו..
4
חבר שלכם אומר בצחוק : יא בטטה שונא אותך גיליתי את כל הסודות שלך. מה היית עושה
עושה או ברוגז ובוכה שעות
אין לי חברים..
בוכה
מרביץ לו חזק,הרי אני לא יודע עם זה נכון או לא נכון
אז?
5
כשאת/ה שומע/ת שיר עצוב את/ה..
בוכה
עצוב גם
נירדם
כלום
סותם אזניים
6
זאת מסורת בפייסבוק אז....
לא משהו
פסדר
סבבי
לא רע
מעולהלה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי