אם אתה רגיש?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כשאתה רואה הלב, אתה בוכה?
לא יוצא לי לראות הלב..
כן, הסדרה "הלב" מרגשת מאד!
לא..
מה זה? תזכירו לי
לפעמים
2
בחדשות אומרים שמשהו מת אתה..
לא רואה חדשות
מתעלם..
רץ לספר לכולם
אני הופך להיות עצוב..
בוכה
3
אתה יודע שישראל מתייבשת?
כן... למה?
בכיתי על זה שעות מקודם..
כן.. אין מה לעשות..
יופי הזכרת לי עכשיו..
לא..באמת?
4
חבר שלכם אומר בצחוק : יא בטטה שונא אותך גיליתי את כל הסודות שלך. מה היית עושה
אין לי חברים..
מרביץ לו חזק,הרי אני לא יודע עם זה נכון או לא נכון
עושה או ברוגז ובוכה שעות
אז?
בוכה
5
כשאת/ה שומע/ת שיר עצוב את/ה..
עצוב גם
נירדם
בוכה
כלום
סותם אזניים
6
זאת מסורת בפייסבוק אז....
מעולהלה
לא משהו
פסדר
לא רע
סבבי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי