בן אל או סטטיק?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מזרחי או ראפ מזרחי?
ראפ מזרחי, יותר מגניב!
עזבו אותי מזרחי.... קצת רוק אנשים!
בטח מזרחי אורגינל
2
ישלכם קול יפה, תלכו לכוכב נולד?
עזוב... נפתח קריירה בגיל 19 וחצי עם איזה סוכן
בטח!! לפחות מנסים!!
השופטים לא יעבירו אותי אני יפוצץ אותם מכות
3
אתם נמוכים או גבוהים?
גבוהים
נמוכים
למי אכפת נמוך או גבוההה תחת של בבוןןןן
4
ליד מי תעדיף לשבת ללמוד??
ליד מישהו שטותניק אבל תקבל מלא הפרעות והמורה תוציא אותך מהשיעור
ליד הבריון, נלך מכות!!!1
ליד מישהו שקט, תקבל מילים טובות אבל יהיה לך משעמם
5
עם היית צמד שירה עם עוד מישהו (כמו סטטיק ובנאל) היית מתעקש אתה להתחיל את השיר?? (כאילו לשיר ראשון)
בטח יש לי קול יותר יפהה
בטח שכן!!!! תמיד ראשון ראשון ראשוןןןןןןןןןן
עדיף שהוא יתחיל... אני אתן משו חדיש ויפציץ בבית!
6
איך תעדיפו לכייף???
קרב איגרוף
בים
בים
7
איך היה השאלון?
בחלה
גרועעע אני ירביץ לךךךךךךךךךךךך
אחלה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי