בן אל או סטטיק?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מזרחי או ראפ מזרחי?
בטח מזרחי אורגינל
ראפ מזרחי, יותר מגניב!
עזבו אותי מזרחי.... קצת רוק אנשים!
2
ישלכם קול יפה, תלכו לכוכב נולד?
בטח!! לפחות מנסים!!
עזוב... נפתח קריירה בגיל 19 וחצי עם איזה סוכן
השופטים לא יעבירו אותי אני יפוצץ אותם מכות
3
אתם נמוכים או גבוהים?
למי אכפת נמוך או גבוההה תחת של בבוןןןן
נמוכים
גבוהים
4
ליד מי תעדיף לשבת ללמוד??
ליד מישהו שקט, תקבל מילים טובות אבל יהיה לך משעמם
ליד מישהו שטותניק אבל תקבל מלא הפרעות והמורה תוציא אותך מהשיעור
ליד הבריון, נלך מכות!!!1
5
עם היית צמד שירה עם עוד מישהו (כמו סטטיק ובנאל) היית מתעקש אתה להתחיל את השיר?? (כאילו לשיר ראשון)
עדיף שהוא יתחיל... אני אתן משו חדיש ויפציץ בבית!
בטח שכן!!!! תמיד ראשון ראשון ראשוןןןןןןןןןן
בטח יש לי קול יותר יפהה
6
איך תעדיפו לכייף???
בים
קרב איגרוף
בים
7
איך היה השאלון?
אחלה
בחלה
גרועעע אני ירביץ לךךךךךךךךךךךך
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי