האם אתה חסר חיים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה עושה בחופש?
משתעמם
חורש על המחשב
יוצא עם חברים
כלום
2
למה נכנסת לשאלון?
כי אין לי מה לעשות
כי אני חורש על המחשב
כי אין לי חברים
כי אני משועמם
3
מה אתה חושב שיצא?
למה נראלך?
ברור
לא
כן
4
איך השאלון?
מעניין
חסר חיים
כיףףףףףף
משעמם
5
משעמם לך כרגע?
אחר
למה נראה לך שאני עושה את השאלון? אני חושב שיש תשובה
מאוד
לאא
6
אז כן משעמם כי נכנסתם לשאלון
רק רציתי לבדוק אם אני חסר חיים כמוך
לא ממש
איך הצלחת להוציא את זה ממני?
כן מאוד
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי